مجله اینترنتی عامیانه

کاخ سفید:همچنان آماده بازگشت به تعهدات هستیم

بر اساس گزارش باراک راوید خبرنگار پایگاه خبری آکسیوس، یک مقام کاخ سفید روز یکشنبه اعلام کرد: درحالیکه از واکنش ایران ناامید شدیم، همچنان با دیپلماسی معنادار آماده دستیابی به موقعیتی برای بازگشت متقابل به تعهدات در چارچوب توافق هسته ای هستیم.

این مقام کاخ سفید اضافه کرد که ما با شرکای 1+5 به بهترین شکل مشورت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران یکشنبه شب اعلام کرد با توجه به مواضع و اقدام های اخیر آمریکا و سه کشور اروپایی، جمهوری اسلامی ایران زمان را برای برگزاری جلسه غیررسمی پیشنهادی توسط هماهنگ کننده اروپایی برجام مناسب نمی داند.

خطیب زاده در راستای لزوم پایبندی آمریکا و اروپا به اجرای تعهدات خود اضافه کرد: اجرای تعهدات همه طرف ها در برجام موضوع مذاکره و بده بستان نیست و همه بده بستانها ۵ سال پیش انجام شده است. مسیر پیش رو بسیار روشن است، آمریکا باید به تحریم های غیرقانونی و یکجانبه خود خاتمه دهد و به تعهدات برجامی خود بازگردد. این امر نه به مذاکره احتیاج دارد نه به قطعنامه در شورای حکام!

+ نوشته شده در  سه شنبه 12 اسفند 1399ساعت 0:30  توسط مجله اینترنتی عامیانه  بازدید 447 برچسب ها:

در کلاس های آنلاین زبان تمرکز بر روی مهارت های مورد نیاز زبان آموز آست

 

البته شرکت کردن در کلاس زمانی که استاد به صورت آنلاین حضور دارد، بیشتر توصیه میشود. در زبان انگلیسی هم ساختار افعال وجود دارد، ولی این ساختارها با ساختار افعال در زبان ژاپنی کاملا متفاوت هستند و شما برای عادت کردن به این ساختارها به زمان و تمرین نیاز دارید. کارینو ضمن اینکه تنوع بالایی در برگزاری کلاسهای آموزش زبان انگلیسی دارد، پس از پایان دوره های اموزشی به زبان اموزان مدارک بین المللی قابل ارائه به سفارت اعطا میکند. از دیگر مزیت های مهم این دوره های آموزشی این است که زبان آموزان را برای شرکت در آزمون های مهم بین المللی از جمله آیلتس و آی بی تی آماده می کند. یک معلم ژاپنی بگیرید یا در کلاس های رسمی زبان شرکت کنید. یک پاراگراف اگر از متن درسی که به خوبی تنظیم شده است، انتخاب شده باشد، میتواند خیلی مفید باشد. “Using Japanese Verb Bases” که توسط Free Japanese Lessons طراحی شده است، تمام پسوندهای متفاوت افعال را با جدولی ساده و آسان توضیح میدهد و شما میتوانید از آنها برای یادگیری ساختارهای گرامری استفاده کنید. اما اگر سن او بالاتر است، می توانید محیط آموزش خود را در دورههای زمانی مختلف تغییر دهید و کلاس خود را در فضای آزاد یا در محل های دیگر برگزار کنید.

در کلاس های آنلاین زبان تمرکز بر روی مهارت های مورد نیاز زبان آموز ، و تمرین مکالمه زبان آنلاین ، و استفاده از بهترین منابع و کتب برای یادگیری زبان ، داستان های کوتاه انگلیسی و زبان های دیگر و استفاده از متدهای مختلف و جذاب آموزشی می باشد. این به شما كمك میكند تا اصول و ساختار یک جمله را بفهمید و درک کنید، حتی اگر تمام كلمات مورد استفاده در آن را نمیدانید. “Basic Japanese Words” برخی از لغات مقدماتی و پرکاربردی را معرفی میکند که تمام زبانآموزان باید یادگیری خود را با آنها شروع کنند. “Easy Japanese Vocabulary List & Quiz” که لیستی از لغات مختلف و پرکاربرد را معرفی میکند و کوییزهای مختلفی ارائه میدهد که به کمک آنها، حفظیات خود را بررسی میکنید. “Word Order in Japanese” عکسهای بامزهای از یک کوسه را ارائه میکند و به کمک آنها ترتیب لغات را با روشی ملموس، واضح و قابل درک توضیح میدهد. از این گذشته، اگر کلمات موجود در یک جمله را بلد نباشید، چگونه میخواهید دستور زبان یاد بگیرید. در عوض، منابع مختلف و بازیهایی را معرفی میکنیم تا به شما کمک کنند که زبان ژاپنی را خیلی سریع یاد بگیرید؛ برنامهای که در کمتر از یک ماه میتواند کامل شود.

Conversation Exchange بر اساس زبانی که میخواهید یاد بگیرید، شما را به بومیزبانهای همان زبان، ارتباط میدهد تا به مبادلهی تکنیکهای زبانی مشغول شوید. زیرا با مطالعه کتابهایی که در این مقاله برای شما به اشتراک می گذاریم خواهید توانست در مدت کمی، بر زبان انگلیسی مسلط شوید. وقتی به حد کافی هیراگانا را یاد گرفتید و در استفاده از آن مهارت پیدا کردید، میتوانید به یادگیری سایر سیستمهای نوشتاری در زبان ژاپنی مشغول شوید. HelloTalk برنامهای فوقالعاده است که به کمک آن به راحتی میتوانید چند بومی ژاپنیزبان پیدا و با آنها ارتباط برقرار کنید. گوش دادن یا برقراری ارتباط با بومیهای ژاپنیزبان کار سختی نیست. WeSpeke به «فیسبوک چندزبانه» هم شناخته شده است و مثل یک شبکهی اجتماعی مخصوص زبانآموزان به کار میرود. این امر قابل انجام است! هم چنین این مدارک قابل ترجمه هستند. هم خیلی کیف میکنید، هم با لهجهی دقیق آنها آشنا میشوید و میفهمید که بومیهای ژاپنیزبان، چگونه صحبت میکنند. خیلی از برنامه ها و فیلم های تلویزیونی دوبله و زیرنویس ژاپنی دارند. اپلیکیشنهای بسیاری در بازار وجود دارند که روی تدریس روزانه تمرکز میکنند و زمانی را که زبانآموز با آن راحت باشد، تنظیم میکنند. پس روزنامهای را که هر روز صبح میخوانید تا یک ماه با این اپلیکیشنها عوض کنید و به یادگیری بپردازید.

شما باید به یاد داشته باشید که چیزی که به درد جیمز میخورد ممکن است به درد لیزا نخورد و هر دو نتوانند با سرعت یکسان، زبانی جدید یاد بگیرند. شما می توانید حتی در نتفلیکس هم این کار را انجام دهید! میتوانید برای دویدن بروید و همزمان به موسیقی ژاپنی گوش دهید. البته این مورد به پیدا کردن منبعی مناسب بستگی دارد. به هر حال بهترین منبع برای پیدا کردن یک آموزشگاه معتبر و خوب در تهران و شهرهای دیگر هم خواهد بود. سلام درود برشما وب سایت خیلی خوبییی بود ممنون از اشتراک گذاریتون موفق و پیروز باشید دوست عزیز. با این روند بسیاری از مشکلات زبان آموزان در هر زمان و مکانی قابل رفع بوده و آن ها در مواقعی که به یک منبع انسانی برای رفع مشکل خود دسترسی ندارند می توانند به سایت های آموزش زبان مراجعه کرده و با استفاده از اطلاعات مفید در این نوع سایت ها پاسخ سوال خود را در برخی مواقع به صورت کامل دریافت نمایند. استاد علی اکبر عطایی با بیش از 13 سال تجربه تدریس ارایه دهنده سرویس های متنوع آموزش زبان انگلیسی هستند که هر کدام مناسب یک قشر از جامعه میباشد. هر کس یک زبان را در مدت زمان یا با سرعت متفاوتی یاد میگیرد.

 
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 اسفند 1399ساعت 0:30  توسط مجله اینترنتی عامیانه  بازدید 6285 برچسب ها: